Реклама – Джефкінс Ф. – 11. Агентства повного циклу

11. Агентства повного циклу Агентствами повного циклу називаються великі або середні за розміром агентства, здатні провести повноцінну рекламну кампанію. Вони можуть співпрацювати з іншими компаніями, що спеціалізуються з маркетингу, зі зв’язків з громадськістю, з

Реклама – Джефкінс Ф. – 12. Агентства неповного циклу

11. Агентства повного циклу Агентствами повного циклу називаються великі або середні за розміром агентства, здатні провести повноцінну рекламну кампанію. Вони можуть співпрацювати з іншими компаніями, що спеціалізуються з маркетингу, зі зв’язків з громадськістю, з

Реклама – Джефкінс Ф. – 13. Агентства індустріальної реклами

11. Агентства повного циклу Агентствами повного циклу називаються великі або середні за розміром агентства, здатні провести повноцінну рекламну кампанію. Вони можуть співпрацювати з іншими компаніями, що спеціалізуються з маркетингу, зі зв’язків з громадськістю, з

Реклама – Джефкінс Ф. – НЕЗАЛЕЖНІ МЕДІА-АГЕНТСТВА

14. Розвиток незалежних медіа-агентств Протягом 70-х років новим явищем у світі реклами стали агентства, які сконцентрували свої зусилля на дуже агресивному придбанні рекламних площ і часу. В 1981 р. було створено Асоціацію незалежних медіа-агентств

Реклама – Джефкінс Ф. – 14. Розвиток незалежних медіа-агентств

14. Розвиток незалежних медіа-агентств Протягом 70-х років новим явищем у світі реклами стали агентства, які сконцентрували свої зусилля на дуже агресивному придбанні рекламних площ і часу. В 1981 р. було створено Асоціацію незалежних медіа-агентств

Реклама – Джефкінс Ф. – 15. Причини успіху незалежних медіа-агентств

14. Розвиток незалежних медіа-агентств Протягом 70-х років новим явищем у світі реклами стали агентства, які сконцентрували свої зусилля на дуже агресивному придбанні рекламних площ і часу. В 1981 р. було створено Асоціацію незалежних медіа-агентств

Реклама – Джефкінс Ф. – 16. Розподіл пріоритетів у придбанні рекламних площ і часу

14. Розвиток незалежних медіа-агентств Протягом 70-х років новим явищем у світі реклами стали агентства, які сконцентрували свої зусилля на дуже агресивному придбанні рекламних площ і часу. В 1981 р. було створено Асоціацію незалежних медіа-агентств

Реклама – Джефкінс Ф. – 17. Винагородження

14. Розвиток незалежних медіа-агентств Протягом 70-х років новим явищем у світі реклами стали агентства, які сконцентрували свої зусилля на дуже агресивному придбанні рекламних площ і часу. В 1981 р. було створено Асоціацію незалежних медіа-агентств

Реклама – Джефкінс Ф. – 18. Відносини з творчими агентствами

14. Розвиток незалежних медіа-агентств Протягом 70-х років новим явищем у світі реклами стали агентства, які сконцентрували свої зусилля на дуже агресивному придбанні рекламних площ і часу. В 1981 р. було створено Асоціацію незалежних медіа-агентств

Реклама – Джефкінс Ф. – АГЕНТСТВА “А LA CARTE”

19. Розвиток Агентства “а la carte”, які часто виконують “разові” проекти, походять від організацій, які ще й досі називають “кузнями”. Це – виключно творчі агентства, що виконують різні види робіт: запровадження нового продукту, повторне

Реклама – Джефкінс Ф. – 19. Розвиток

19. Розвиток Агентства “а la carte”, які часто виконують “разові” проекти, походять від організацій, які ще й досі називають “кузнями”. Це – виключно творчі агентства, що виконують різні види робіт: запровадження нового продукту, повторне

Реклама – Джефкінс Ф. – 20. Творчі агентства

19. Розвиток Агентства “а la carte”, які часто виконують “разові” проекти, походять від організацій, які ще й досі називають “кузнями”. Це – виключно творчі агентства, що виконують різні види робіт: запровадження нового продукту, повторне

Реклама – Джефкінс Ф. – 21. Агентства, залучені до розвитку нового продукту

19. Розвиток Агентства “а la carte”, які часто виконують “разові” проекти, походять від організацій, які ще й досі називають “кузнями”. Це – виключно творчі агентства, що виконують різні види робіт: запровадження нового продукту, повторне

Реклама – Джефкінс Ф. – 22. Агентства контактної реклами

19. Розвиток Агентства “а la carte”, які часто виконують “разові” проекти, походять від організацій, які ще й досі називають “кузнями”. Це – виключно творчі агентства, що виконують різні види робіт: запровадження нового продукту, повторне

Реклама – Джефкінс Ф. – 23. “Заохочувальні агентства” та “доми подарунків” {premium houses)

Ці два типи агентств ми об’єднали в одному параграфі, оскільки вони дуже подібні. Агентства обох типів купують та постачають товари і послуги, які пропонуються як подарунки споживачам і як заохочувальні премії працівникам компанії. Заохочувальні

Реклама – Джефкінс Ф. – 24. Агентства стимулювання збуту

Ці два типи агентств ми об’єднали в одному параграфі, оскільки вони дуже подібні. Агентства обох типів купують та постачають товари і послуги, які пропонуються як подарунки споживачам і як заохочувальні премії працівникам компанії. Заохочувальні

Реклама – Джефкінс Ф. – 25. Спонсорські агентства

Ці два типи агентств ми об’єднали в одному параграфі, оскільки вони дуже подібні. Агентства обох типів купують та постачають товари і послуги, які пропонуються як подарунки споживачам і як заохочувальні премії працівникам компанії. Заохочувальні

Реклама – Джефкінс Ф. – ПРАЦІВНИКИ АГЕНТСТВА

26. Спеціалізація працівників агентства У цьому розділі ми поговоримо про широкий розподіл праці та розмаїття спеціальностей. У найбільших рекламних агентствах повного циклу працюють представники всіх спеціальностей (див. також рис. 4.2). Проте в провінційних невеликих

Реклама – Джефкінс Ф. – 26. Спеціалізація працівників агентства

26. Спеціалізація працівників агентства У цьому розділі ми поговоримо про широкий розподіл праці та розмаїття спеціальностей. У найбільших рекламних агентствах повного циклу працюють представники всіх спеціальностей (див. також рис. 4.2). Проте в провінційних невеликих

Реклама – Джефкінс Ф. – 27. Роль менеджера з реклами

26. Спеціалізація працівників агентства У цьому розділі ми поговоримо про широкий розподіл праці та розмаїття спеціальностей. У найбільших рекламних агентствах повного циклу працюють представники всіх спеціальностей (див. також рис. 4.2). Проте в провінційних невеликих

Реклама – Джефкінс Ф. – 28. Директор, що відповідає за роботу з клієнтами (account-director)

26. Спеціалізація працівників агентства У цьому розділі ми поговоримо про широкий розподіл праці та розмаїття спеціальностей. У найбільших рекламних агентствах повного циклу працюють представники всіх спеціальностей (див. також рис. 4.2). Проте в провінційних невеликих

Реклама – Джефкінс Ф. – 29. Клієнти-конкуренти

26. Спеціалізація працівників агентства У цьому розділі ми поговоримо про широкий розподіл праці та розмаїття спеціальностей. У найбільших рекламних агентствах повного циклу працюють представники всіх спеціальностей (див. також рис. 4.2). Проте в провінційних невеликих

Реклама – Джефкінс Ф. – 30. Співробітник агентства, який безпосередньо працює з клієнтами (account executive)

26. Спеціалізація працівників агентства У цьому розділі ми поговоримо про широкий розподіл праці та розмаїття спеціальностей. У найбільших рекламних агентствах повного циклу працюють представники всіх спеціальностей (див. також рис. 4.2). Проте в провінційних невеликих

Реклама – Джефкінс Ф. – 31. Протокол зустрічі з клієнтом (contact report)

Обов’язковим елементом правильної роботи з клієнтом є “протокол зустрічі”. Представник агентства повинен оформляти та вручати клієнту цей специфічний документ відразу ж після кожної зустрічі з клієнтом. Починається він з інформації про те, коли і

Реклама – Джефкінс Ф. – 32. Менеджер з маркетингу

Обов’язковим елементом правильної роботи з клієнтом є “протокол зустрічі”. Представник агентства повинен оформляти та вручати клієнту цей специфічний документ відразу ж після кожної зустрічі з клієнтом. Починається він з інформації про те, коли і

Реклама – Джефкінс Ф. – 33. Внесок у рекламну кампанію

Обов’язковим елементом правильної роботи з клієнтом є “протокол зустрічі”. Представник агентства повинен оформляти та вручати клієнту цей специфічний документ відразу ж після кожної зустрічі з клієнтом. Починається він з інформації про те, коли і

Реклама – Джефкінс Ф. – 34. Обмеженість концепції “чотири П”

Обов’язковим елементом правильної роботи з клієнтом є “протокол зустрічі”. Представник агентства повинен оформляти та вручати клієнту цей специфічний документ відразу ж після кожної зустрічі з клієнтом. Починається він з інформації про те, коли і

Реклама – Джефкінс Ф. – 35. Аспекти маркетингу

Якщо знову замислитися над визначенням маркетингу, то тоді можна – і навіть необхідно – подумати, яким саме чином реклама допоможе вигідно продати те, що люди бажають купувати. Це є причиною появи менеджера рекламного агентства

Реклама – Джефкінс Ф. – 36. Медіа-планувальник

Якщо знову замислитися над визначенням маркетингу, то тоді можна – і навіть необхідно – подумати, яким саме чином реклама допоможе вигідно продати те, що люди бажають купувати. Це є причиною появи менеджера рекламного агентства

Реклама – Джефкінс Ф. – 37. Медіа-статистика

Якщо знову замислитися над визначенням маркетингу, то тоді можна – і навіть необхідно – подумати, яким саме чином реклама допоможе вигідно продати те, що люди бажають купувати. Це є причиною появи менеджера рекламного агентства

Реклама – Джефкінс Ф. – 38. Ціни засобів масової інформації

Тепер медіа-планувальник має співвіднести статистику з цінами. Останні визначаються, виходячи з розрахунку витрат на тисячу проданих екземплярів, на тисячу читачів, глядачів, слухачів, пасажирів, перехожих, сімей тощо. Ціла сторінка часопису А може коштувати 1000 фунтів

Реклама – Джефкінс Ф. – 39. Медіа-план

Тепер медіа-планувальник має співвіднести статистику з цінами. Останні визначаються, виходячи з розрахунку витрат на тисячу проданих екземплярів, на тисячу читачів, глядачів, слухачів, пасажирів, перехожих, сімей тощо. Ціла сторінка часопису А може коштувати 1000 фунтів

Реклама – Джефкінс Ф. – 40. Співробітник агентства, який відповідає за придбання рекламних площ і часу (media buyer)

Тепер медіа-планувальник має співвіднести статистику з цінами. Останні визначаються, виходячи з розрахунку витрат на тисячу проданих екземплярів, на тисячу читачів, глядачів, слухачів, пасажирів, перехожих, сімей тощо. Ціла сторінка часопису А може коштувати 1000 фунтів

Реклама – Джефкінс Ф. – 41. Копірайтер

Копірайтер відповідає за написання рекламних текстів (див. також розд. 11). Він повинен бути здатним трансформувати пропозицію, яку клієнт робить споживачеві, в переконливу ідею, на яку “купиться” споживач, створюючи тему рекламної кампанії і викладаючи всі

Реклама – Джефкінс Ф. – 42. Арт-директор

Копірайтер відповідає за написання рекламних текстів (див. також розд. 11). Він повинен бути здатним трансформувати пропозицію, яку клієнт робить споживачеві, в переконливу ідею, на яку “купиться” споживач, створюючи тему рекламної кампанії і викладаючи всі

Реклама – Джефкінс Ф. – 43. Дизайнер-художник

Копірайтер відповідає за написання рекламних текстів (див. також розд. 11). Він повинен бути здатним трансформувати пропозицію, яку клієнт робить споживачеві, в переконливу ідею, на яку “купиться” споживач, створюючи тему рекламної кампанії і викладаючи всі

Реклама – Джефкінс Ф. – 44. Дизайнер макетів (layout artist)

Макетом називається остаточний варіант рекламного твору з точними розмірами, яких повинна дотримуватися друкарня; інколи подається на плівці. Як правило, макет містить вказівки щодо гарнітури та розміру шрифту. Первинний макет адаптується для різних рекламних площ.

Реклама – Джефкінс Ф. – 45. Спеціаліст зі шрифтів

Макетом називається остаточний варіант рекламного твору з точними розмірами, яких повинна дотримуватися друкарня; інколи подається на плівці. Як правило, макет містить вказівки щодо гарнітури та розміру шрифту. Первинний макет адаптується для різних рекламних площ.

Реклама – Джефкінс Ф. – 46. Телевізійний продюсер

Макетом називається остаточний варіант рекламного твору з точними розмірами, яких повинна дотримуватися друкарня; інколи подається на плівці. Як правило, макет містить вказівки щодо гарнітури та розміру шрифту. Первинний макет адаптується для різних рекламних площ.

Реклама – Джефкінс Ф. – 47. Менеджер виробничого процесу

Макетом називається остаточний варіант рекламного твору з точними розмірами, яких повинна дотримуватися друкарня; інколи подається на плівці. Як правило, макет містить вказівки щодо гарнітури та розміру шрифту. Первинний макет адаптується для різних рекламних площ.

Реклама – Джефкінс Ф. – ПРОФЕСІЙНА МОВА РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА

48. Специфічні терміни У цьому розділі ми часто користувалися рекламною термінологією. Більшість цих специфічних термінів було розтлумачено, але деякі потребують уточнення. Ще кілька виразів ми зараз застосуємо вперше. Вже було звернено увагу читача на

Реклама – Джефкінс Ф. – 48. Специфічні терміни

48. Специфічні терміни У цьому розділі ми часто користувалися рекламною термінологією. Більшість цих специфічних термінів було розтлумачено, але деякі потребують уточнення. Ще кілька виразів ми зараз застосуємо вперше. Вже було звернено увагу читача на

Реклама – Джефкінс Ф. – 49. Планова рада (plans board)

48. Специфічні терміни У цьому розділі ми часто користувалися рекламною термінологією. Більшість цих специфічних термінів було розтлумачено, але деякі потребують уточнення. Ще кілька виразів ми зараз застосуємо вперше. Вже було звернено увагу читача на

Реклама – Джефкінс Ф. – 50. Рада критиків (review board)

48. Специфічні терміни У цьому розділі ми часто користувалися рекламною термінологією. Більшість цих специфічних термінів було розтлумачено, але деякі потребують уточнення. Ще кілька виразів ми зараз застосуємо вперше. Вже було звернено увагу читача на

Реклама – Джефкінс Ф. – 51. Презентація

48. Специфічні терміни У цьому розділі ми часто користувалися рекламною термінологією. Більшість цих специфічних термінів було розтлумачено, але деякі потребують уточнення. Ще кілька виразів ми зараз застосуємо вперше. Вже було звернено увагу читача на

Реклама – Джефкінс Ф. – 52. Англійське слово “copy”

48. Специфічні терміни У цьому розділі ми часто користувалися рекламною термінологією. Більшість цих специфічних термінів було розтлумачено, але деякі потребують уточнення. Ще кілька виразів ми зараз застосуємо вперше. Вже було звернено увагу читача на

Реклама – Джефкінс Ф. – 53. Виставлені рахунки (billings)

48. Специфічні терміни У цьому розділі ми часто користувалися рекламною термінологією. Більшість цих специфічних термінів було розтлумачено, але деякі потребують уточнення. Ще кілька виразів ми зараз застосуємо вперше. Вже було звернено увагу читача на

Реклама – Джефкінс Ф. – 54. “Довідка” (voucher)

48. Специфічні терміни У цьому розділі ми часто користувалися рекламною термінологією. Більшість цих специфічних термінів було розтлумачено, але деякі потребують уточнення. Ще кілька виразів ми зараз застосуємо вперше. Вже було звернено увагу читача на

Реклама – Джефкінс Ф. – 55. Media

48. Специфічні терміни У цьому розділі ми часто користувалися рекламною термінологією. Більшість цих специфічних термінів було розтлумачено, але деякі потребують уточнення. Ще кілька виразів ми зараз застосуємо вперше. Вже було звернено увагу читача на

Реклама – Джефкінс Ф. – 5. ОСНОВНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ

ВСТУП ТА ВИЗНАЧЕННЯ 1. Розмаїття рекламних засобів і зміни у цій сфері Рекламним засобом вважається будь-який інструмент, за допомогою якого привабливу інформацію про товар або послугу можна довести до відома потенційних споживачів. На Півночі,